Stars Cool

Lipiec 16, 2010

„W wieku 12 lat zrozumiałem ze jestem gejem”

Filed under: Plotki — by porii1996 @ 3:41 pm
Tags:

Adam Lambert wyznał że miał 12 lat gdy odkrył że jest gejem.:

Dorastając nie byłem pewien. Dopiero po kilku latach zaakceptowałem to, kim jestem i kim chcę być.

Zawsze uważałem, że bycie innym, to coś złego. Z czasem zrozumiałem, że trzeba być dumnym z faktu, że jest się kimś wyjątkowym.

Jako dziecko byłem brzydkim kaczątkiem. Miałemnadwagę i w wieku dwunastu lat dotarło do mnie, że jestem gejem. Trzymałem to w sekrecie do 18-stych urodzin. Wtedy musiałem się z tym uporać, bo udawanie kogoś innego było już zbyt trudne.

Między innymi z powodu tych doświadczeń chciałem zostać muzykiem. W świecie artystów panuje większa tolerancja i nareszcie czuję się dobrze z samym sobą

Lansik

Dodaj komentarz »

Brak komentarzy.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

