Stars Cool

Marzec 30, 2010

Ricky Martin : „Jestem Gejem !”

Filed under: Plotki — by porii1996 @ 12:42 pm
Tags:

Ricky Martin Reveals He's Gay

Przez lata wszyscy zastanawiali się jaka jest orientacja seksualna Ricky’ego Martina (38l.). Wczoraj piosenkarz umieścił na swoim blogu notkę :

Tego właśnie teraz potrzebuję. Jestem ojcem dwóch pięknych chłopców, którzy są pełni światła i ich widok codziennie uczy mnie czegoś nowego. Gdybym nadal żył jak do tej pory, to zgasiłbym blask moich dzieci, które nie mogą dorastać w kłamstwie i strachu. To musi się zmienić. Powinno się to wydarzyć 5, a nawet 10 lat temu. Dziś jest mój dzień i to ten moment. Jestem dumny z tego że mogę wreszcie powiedzieć : JESTEM GEJEM.

Dodaj komentarz »

Brak komentarzy.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

