Stars Cool

Grudzień 10, 2009

Miley: „Kończę że śpiewaniem” !

Filed under: Plotki — by porii1996 @ 8:34 pm
Tags:

MILEY CYRUS photo | Miley Cyrus

Na kilka lat.

Właśnie pracuję nad moją ostatnią popową płytą Chcę, żeby to był mój pożegnalny album przed długą przerwą. Rezygnuję z muzyki na kilka lat. Na pewno powrócę. Potrzebuję wolności. Chcę stworzyć coś, co będzie mnie bardziej odzwierciedlało.

Chcę nagrywać coś bardziej alternatywnego, ambitnego i ostrzejszego – kontynuuje idolka nastolatek. Nikt nie będzie mi mógł zarzucić, że moi fani nie tego ode mnie oczekują. Oni dorosną razem ze mną. Nie będę musiała przejmować się tym, co myślą inni. W końcu będę mogła tworzyć taką muzykę, jaka najbardziej mnie interesuje.

Dodaj komentarz »

Brak komentarzy.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

