Stars Cool

Grudzień 6, 2009

Marcin Wyrostek wygrał Mam Talent !

Słusznie ?

Drugie miejsce zajeli bracia Legun a trzecie Alexander Martinez.

Cóż jestem rozczarowana że do 3 wygranych nie dostała sie Jessica Merstein.

Mnie Marcin Wyrostek nie zachwycił.

Alexander Martinez zgłosił się do programu by wygrać pieniądze żeby móc pojechać z rodziną do swojej ojczyzny, Filipin. Było mi przykro że nie wygrał bo pomyślałam że to marzenie się nie spełni. Na szczęście, pod koniec programu Marcin Prokop i Szymon Hołownia ogłosili że Itaka postanowiła ufundować jemu i jego rodzinie podróż do Filipin.

Jurorzy tym razem nie byli pobłażliwi dla braci Legun.  Skrytykowali ich Kuba Wojewódzki i Małgorzata Foremniak.

Jestem naprawdę zła że Jessica Merstein nie przeszła do finałowej 3…

Dodaj komentarz »

Brak komentarzy.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

