Stars Cool

Listopad 5, 2009

Rihanna : „Chris był moją pierwszą wielką miłością ”

Filed under: Plotki — by porii1996 @ 6:42 pm
Tags: , ,

RIHANNA photo | Rihanna

Rihanna zaczeła mówić o dramacie.  W wywiadzie dla amerykańskiego Glamour powiedziała :

Położyłam się spać jako Rihanna, a obudziłam się jako Britney Spears . Tak w skrócie można określić medialny chaos, jaki zaczął się następnego dnia wokół mojej osoby. Jedynym pozytywnym skutkiem tego wszystkiego jest fakt, że inni mogą uczyć się z moich doświadczeń. Chcę dać z siebie wszystko, co mogę, tym wszystkim młodym kobietom, które potrzebują pomocy. Jest to szczególnie ważne, bo uważam, że to głos, który naprawdę jest bardzo mało słyszany. […]  Chris był moją pierwszą wielką miłością. Pamiętajcie, że to, co stało się mnie, może się przydarzyć każdej z was

Dodaj komentarz »

Brak komentarzy.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

