Stars Cool

Lipiec 7, 2009

Kelly Rowland nie chciała być czarna

Filed under: Plotki — by porii1996 @ 1:32 pm
Tags: , , ,

Kelly Rowland (28l.) była jedyną czarnoskórą dziewczyną w szkole.

Jak mówi Kelly : 

Kiedy dorastałam, miałam poważny kryzys tożsamości. Chodziłam do szkoły, w której uczyły się same białe dzieci. Byłam jedyną czarnoskórą osobą i było to dla mnie dosyć trudne. Kiedy jesteś młody, chcesz wyglądać tak, jak wszyscy. Nikt nie lubi odróżniać się wyglądem od grupy. Pamiętam, że myślałam, że nie chcę być taka czarna. Chciałam być trochę jaśniejsza, ponieważ uważałam takie osoby za piękniejsze. Nigdy nie chciałam być sobą, to właśnie było moim największym problemem – mówi 28-letnia Rowland.

Kiedy dorosłam, w pełni zaakceptowałam to, kim jestem i jak wyglądam. W dwudziestym roku życia poczułam się prawdziwą, pewną siebie kobietą, która nie ma kompleksów na punkcie swojej urody czy pochodzenia – dodała piosenkarka Tina Knowles, mama Beyonce, posadziła mnie pewnego dnia przed lustrem i powiedziała mi: Ty chyba nie zdajesz sobie sprawy, jaka jesteś piękna! To ona przekonała mnie, że ciemna skóra jest wspaniała. Dzięki niej czuję się jak czekoladowa piękność i kocham to !

Żródło : Lansik.pl

Dodaj komentarz »

Brak komentarzy.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

