Stars Cool

Czerwiec 28, 2009

Michael Jackson (1958-2009) [*]

Filed under: Uncategorized — by porii1996 @ 5:55 pm
Tags:

Przed szpitalem w Los Angeles

Nie tylko fani płaczą za Michaelem.:

Madonna

Nie mogę przestać płakać. Zawsze podziwiałam Michaela. Świat stracił jednego z największych, ale jego muzyka będzie żyła wiecznie. Moje uczucia wędrują teraz do trójki jego dzieci i wszystkich bliskich mu osób. Niech Bóg im błogosławi

Celine Dion

Jestem w szoku i pogrążona w smutku z powodu tej tragedii. Michael Jackson był moim idolem przez całe życie. Był nie tylko utalentowany, ale przede wszystkim jedynym w swoim rodzaju geniuszem. To wielka strata. Czuję się jak po śmierci Johna Kennedy’ego i Elvisa Presleya. Składam wyrazy współczucia rodzinie

Justin Timberlake

Straciliśmy genialnego i prawdziwego ambasadora nie tylko popu, ale całej muzyki. Brak mi słów aby wyrazić jak bardzo jestem zasmucony odejściem Michaela. Był inspiracją dla wielu pokoleń i na zawsze zapamiętam chwile, które mogłem spędzić z nim na scenie, rzeczy, których się od niego nauczyłem i czas, który spędziliśmy razem

P Diddy

Michael Jackson pokazał mi, że bit można widzieć. On sprawił, że muzyka wróciła do życia. Dzięki niemu wierzę w magię. Będę za nim tęsknił

Wyclef Jean:

Michael Jackson był moim muzycznym bogiem, sprawił, że uwierzyłem, że wszystko jest możliwe, a przez swoją pozytywną muzykę będzie żyć wiecznie…

M.I.A

Michael Jackson. Pierwsze dwa słowa po angielsku, jakie wypowiedziałam. Przyszłość nie ma sensu!

Britney Spears

Był wspaniałym człowiekiem. Będziemy za nim tęsknić.

 

My też będziemy tęsknić…

 Źródła : Infomuzyka, Kotek.

Dodaj komentarz »

Brak komentarzy.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

